شکوفه صفائی

مهمترین خدمات سئو داخلی

خدمات سئو داخلی بصورت تخصصی با روش های به روز بر روی سایت شما انجام می شود.
ابتدا سایت شما ازلحاظ نکات سئو داخلی و ساختاری آنالیز می گردد، سپس مشکلات و نواقص داخلی سایت شما برطرف شده و گزارش کامل از اقدامات انجام شده ارائه می گردد. برای استفاده از خدمات سئو On Page درخواست خود را از طریق لینک های زیر ثبت کنید:
خدمات سئو داخلی

خدمات سئو داخلی شامل مجموعه خدماتی است که در داخل سایت انجام می شود تا سئوی سایت بهبود یابد. مهمترین این خدمات شامل بررسی موارد زیر است:‌

  • کلمات کلیدی بکار رفته ازلحاط هدف و کانسپت کلمات کلیدی برای هر مقاله یا برگه
  • تایتل و متادسکریپشن هر صفحه یا مقاله
  • لینک های داخلی و خارجی و انکر تکست ها
  • متن جایگزین یا alt تصاویر و میزان بهینه بودن تصاویر
  • زیرعنوان های بکار رفته در مقالات
  • رعایت اصول سئو در محتوای صفحات در هر کلمه کلیدی
  • بررسی url صفحات
  • چیدمان صفحات سایت
  • تست وضعیت سرعت سایت یا صفحات مربوط به هر کلمه
  • بررسی وضعیت ایندکس صفحات و رفع خطاهای احتمالی
  • بررسی صفحات زامبی پیج در سایت درصورت وجود
مهمترین خدمات سئو داخلی

مهمترین دلایل ضرورت خدمات سئو داخلی

از مهمترین بخش های پایه ای سئوی سایت، رعایت اصول سئو داخلی است. گوگل برای رتبه دادن به هر سایت، در ابتدا صفحات مهم، دامنه و ساختار کدنویسی سایت را بررسی می کند. درصورتی که سایت دارای ساختار نامفهومی برای گوگل باشد، صفحات آن با سرعت کمتر و بصورت ناقص ایندکس می شوند. با رعایت نکات سئو داخلی، سایت توسط ربات های گوگل بازدید شده و سریعتر ایندکس شده و ارتقاء رتبه خواهد داشت. با استفاده از خدمات سئو داخلی می توانید صفحات با اولویت بالا را بدرستی به گوگل معرفی کنیم.
با انجام این خدمات سئو، تمرکز اصلی بر روی ویژگی های قابل کنترل همچون عناصر فنی، کیفیت محتوا و شکل ظاهری سایت خواهد بود. بدین منظور، با شناسایی عناصر تاثیرگذار سایت، بهینه سازی انجام می شود.

چه زمانی به خدمات سئو داخلی نیاز دارم؟

روند اقدامات سئوی سایت، با انجام خدمات سئو داخلی آغاز می شود. تا زمانی که اصول سئو داخلی و تکنیکال بطور کامل انجام نشده باشد، نمی توان به سراغ اقدامات سئو خارجی رفت. همچنین در بسیاری از کلمات، تنها با رعایت اصول سئو داخلی و تکنیکال می توان بهترین رتبه ها را حتی بدون استفاده از سئو خارجی در گوگل کسب کرد. بنابراین انجام این بخش از سئو بسیارمهم است. ما در رایت سئو با ارائه این خدمات در کنار شما هستیم تا با مدیریت این عوامل و بهبود عملکرد سایت به شما کمک کنیم رتبه بالاتری در نتایج جستجو بدست آورید. با ارقاء رتبه و پیشی گرفتن از رقبا می توانید شانس بیشتری برای دریافت ورودی کاربران از گوگل و افزایش فروش محصولات یا خدمات خود داشته باشید.

چه خدماتی از بهینه سازی و سئو داخلی را برایتان انجام میدهم؟

بیش از 300 معیار وجود دارد که موتورهای جستجو برای رتبه بندی سایت به آنها توجه می کنند. بخشی از این معیارها مربوط به سئو داخلی هستند که در قالب خدمات سئو داخلی توسط رایت سئو برای سایت های ارائه می گردد. در اینجا تنها تعدادی از معیارهای سئو داخلی که بیشترین تاثیر را در رتبه بندی سایت شما دارند معرفی می کنیم:

آنالیز و انتخاب کلمات کلیدی

مهمترین و پایه ای ترین اقدام برای بهینه سازی سایت، آنالیز و انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. اگر قصد دارید سایتتان در کلمات موردنظر حوزه فعالیت شما در نتایج جستجو ظاهر شود، با کلمات مناسب را هدف قرار دهید. انتخاب کلمات کلیدی باید بصورت هوشمندانه انجام شود و نیازمند تجربه، تخصص و مهارت است. متاسفانه بسیاری از سایت ها بدون توجه به این موضوع، بر روی کلمات فرضی و حدسی خود یا کلماتی که ازطریق برخی ابزارها دریافت کرده اند، کار سئوی سایت را آغاز می کنند. اما پس از ماه ها کار بر روی سایت خود، نتایج چندان رضایت بخشی بر روی سایت مشاهده نمی کنند.
برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب بهتر است با مبحث کانسپت کلمات کلیدی که چندان هم جدید نیست اما بسیاری از صاحبان سایت و سئوکاران آن را رعایت نمی کنند آشنایی داشته باشید. همچنین اینکه هر برگه یا مقاله را روی چه کلماتی تارگت کنید نیز از نکات بسیارمهم است.

تحقیق کلمات کلیدی

مشکلات ناشی از انتخاب کلمات کلیدی نادرست

اگر کلمات کلیدی بدرستی انتخاب نشده باشند ممکن است شاهد مشکلات زیر باشید:

  • برگه یا مقاله شما در کلمه موردنظر رتبه نگیرد یا درصورت رتبه گرفتن، نرخ کلیک بسیار پایین باشد.
  • ممکن است بدلیل انجام نادرست تحقیق کلمات کلیدی، شاهد زامبی پیج های زیادی در سایت خود باشید.
  • ممکن است بدلیل درنظر نگرفتن کانسپت کلمات کلیدی، شاهد مشکل کنیبالیزیشن در سایت خود باشید.
  • با تمرکز صرفا بر روی کلمات پررقابت و عدم کار بر روی کلمات کمک کننده یا کلمات دنباله دار، هیچ وقت رتبه مناسب در کلمه موردنظر بدست نیاورید.

و بسیاری از مشکلات دیگر را از لحاظ سئو در طولانی مدت در سایت خود مشاهده کنید که ریشه در انتخاب کلمات کلیدی نادرست داردو درواقع اقدمات سئو مانند ساختمان سازی است. اگر بنای یک ساختمان از ریشه بدرستی طراحی و بالا نرود، ساختمان باید خراب شده و از نو ساخته شود. تحقیق کلمات کلیدی ناردست هم در روند سئو به همین شکل بوده و از اقدامات بنیادی یک سایت است. درصورت انتخاب نادرست کلمات، روند سئو می بایست از ریشه بازبینی و اصلاح شود که نیازمند زمان و صرف هزینه است.

سنجش سختی کلمات کلیدی

بحث دیگری که در تحقیق کلمات کلیدی مهم است، میزان سختی کلمات کلیدی است که صرفا با بررسی و آنالیز دستی توسط متخصص مشخص می شود. هیچ ابزاری نمی تواند معیار دقیقی از میزان سختی کلمات کلیدی ارائه دهد. و همانطور که می دانید هرچه میزان سختی یک کلمه بیشتر باشد، زمان و هزینه بیشتری برای ارتقا در آن کلمه باید صرف شود. بسیاری کسب و کارها بدون توجه به این موضوع، کلمات پررقابت را انتخاب می کنند و بدون یک استراتژی سئوی مناسب و بدون درنظر گرفتن سختی کلمه، برروی آن کلمه سئو می کنند بدون اینکه توجه داشته باشند چه میزان هزینه و زمان باید صرف کسب رتبه در آن کلمه کنند. همین امر پس از مدتی سبب دلسردی در سئوی بسیاری از سایت ها می شود.

چیدمان صفحات سایت

چیدمان و ساختار صفحات سایت ازنظر کلمات کلیدی و اهداف آنها یکی از معیارهای مهم سئو داخلی است. چیدمان صفحات سایت باید طوری باشید که هیچ دو صفحه مجزایی برای یک کلمه کلیدی مشترک هدف قرار نگیرند. همچنین مشخص باشد کدام کلمات باید برای مقالات استفاده شود و کدام کلمات باید صفحات محصول و دسته محصولات را هدف قرار دهند. استراتژی صفحات بکار رفته در سایت باید حساب شده و مشخص باشد که این کار نیز یکی از اقدامات مهم در خدمات سئو داخلی است.

سرعت صفحات سایت

از مهمترین عوامل موثر بر سئو، سرعت صفحات سایت است که تاثیر آن مستقیما بر روی تجربه کاربری سایت مشاهده می شود. کاربران وقتی مشاهده کنند که لود صفحات به کندی صورت می گیرد، از آن سایت خارج شده و به سایت های رقبا می روند. گوگل با مشاهده چنین رفتاری از سوی کاربران، رتبه سایت شما را کاهش داده و بجای شما، رقبا را به کاربران نشان می دهد.
برای بهبود سرعت سایت اقدامات زیادی می توانید بر روی سایت انجام دهید. با انجام تست های سرعت جی تی متریکس می توان خطاها و مشکلات اصلی افت سرعت سایت را بررسی نمود. معمولا اقداماتی ازجمله مرتب سازی کدگذاری HTML و CSS و حداقل رساندن ریدایرکت ها، حداقل سازی ریدایرکت ها و سایر موارد بسته به گزارشات جی تی متریکس انجام می شود. اگر سایت شما سرعت لود پایینی دارد و نیاز به بهبود دارد، می توانید خدمات بهینه سازی سرعت سایت رایت سئو را سفارش دهید.

بهینه سازی سرعت سایت-خدمات سئو داخلی

بررسی سئوی محتوا یا تولید محتوای سئو

مهمترین موضوعی که کاربران را وارد یک سایت می کند این است که کاربران بدنبال محتوای باکیفیتی هستند که پاسخ سوال یا نیاز خود را در آن بیابند. به همین دلیل، این موضوع برای گوگل نیز بسیار مهم است و همواره سعی دارد سایت هایی که بهترین پاسخ را به کوئری مربوطه داده اند را به کاربران نشان دهد. بنابراین، محتوای سایت ما باید با هدف جستجوی کاربران مطابقت داشته باشد.
علاوه براین، موضوع مهم دیگر این است که برای هر کلمه کلیدی، صفحه مناسبی تارگت شود. مثلا گاهی اوقات کاربر با جستجپی یک کلمه میخواهد اطلاعات خود را در یک موضوع افزایش دهد. در چنین مواقعی قطعا باید یک مقاله مناسب روی کلمه مربوطه به کاربر نمایش داده شود. گاهی اوقات، کاربر بدنبال خرید محصولات یا خدمات است و اطلاعات و مقاله نمیخواهد. بنابراین، کلمه کلیدی مربوطه می بایست برای صفحه دسته بندی محصول یا صفحه محصول تارگت شود. که این موارد در تحقیق کلمات کلیدی موضوعی و هوشمندانه مشخص می شود.
گوگل نیز بر محوریت رفتار کاربر عمل می کند و این موضوع را درنظر می گیرد که هر کلمه کلیدی نیازمند چه نوع صفحه ای است. بنابراین باید به این موضوع دقت داشت که محتوای قرار گرفته در هر برگه با کلمه کلیدی هدف مطابقت داشته باشد. درنتیجه یک از خدمات مهم سئو داخلی نظارت بر این نکات مهم به منظور دریافت رتبه مناسب هر برگه است.

بررسی متا تگ ها هر برگه یا مقاله

در هر برگه تگ ها مختلفی بکار رفته که استفاده اصولی از آنها سبب بهبود سئوی صفحه می شود. تایتل هر برگه یکی از مهمترین معیارهای سئو داخلی است که انتخاب صحیح و رقابتی آن سبب افزایش نرخ کلیک می شود. بکارگیری اصولی سایر تگ های صفحه نیز سبب قرارگیری اطلاعات کاملتر در اختیار موتورهای جستجو می شود. با استفاده از این تگ ها، هر صفحه وب سایت رتبه مناسب تری در کلمه کلیدی موردنظر دریافت می کند.

URL صفحات

انتخاب URL مناسب که بعنوان پیوند یکتا نیز شناخته می شود، یکی از عوامل موثر بر سئوی داخلی صفحات سایت است. گوگل URLهای کوتاه و درعین حال مرتبط را ترجیح می دهد. زیرا این آدرس ها، سریعتر قابل درک شده و خزنده ها آن را سریع تر درک و ایندکس می کنند.
یکی دیگر از نکات انتخاب URL این است که بهتر است حاوی کلمه کلیدی باشد. درواقع گوگل معمولا در URL نیز بدنبال کلمه کلیدی صفحه می گردد. این مزیت آدرس های کوتاه تنها برای گوگل اهمیت ندارد بلکه URLهای کوتاه در ذهن کاربران ماندگارتر هستند. نکته دیگر اینکه تفاوتی بین URL فارسی و انگلیسی وجود ندارد. تنها تفاوت در اشتراک گذاری این آدرس هاست که در این صورت بهتر است از URL انگلیسی استفاده شود. زیرا آدرس های فارسی درهنگام اشتراک گذاری طولانی شده و تبدیل به حروف و درصدهای زیاد می شوند که ظاهر خوشایندی ندارند.

بررسی لینک سازی های داخلی و خارجی

لینک سازی داخلی یکی از روش های ناوبری بین صفحات و افزایش مدت زمان حضور کاربر در سایت می شود. حضور طولانی مدت کاربر در سایت به مفهوم کاهش نرخ بانس ریت بوده و تاثیر مثبتی بر رتبه سایت شما خواهد داشت. درواقع، گوگل با مشاهده حضور مدت زمان بیشتر کاربران در سایت شما پی می برد که این صفحه برای کاربران با ارزش بوده و رضایت آنان را جلب می کند. بنابراین چنین صفحه ای رتبه بیشتری بدست می آورد. البته ناگفته نماند که نباید در درج لینک های داخلی هم زیاده روی کرد. همچنین استفاده از انکرتکست های مناسب نیز سبب تقویت سئو روی کلمات موردنظر و مهم سایت می شود.
در کنار لینک های داخلی، درج لینک های خارجی مرتبط به سایت های معتبر و با ارزش در ارتقای رتبه سایت موثر است. درواقع این مفهوم را به گوگل می رساند که سایت شما با سایت های مرتبط و معتبر در ارتباط است. بنابراین این اقدام نیز سبب تقویت سئو داخلی می شود. در اینجا نیز انکرتکست هایی که برای لینک گذاری خارجی استفاده می شود، اهمیت زیادی دارند.

لینک سازی داخلی و خارجی

تگ های عنوان

تگ های عنوان نیز تاثیر زیادی روی سئوی داخلی سایت دارند. انواع تگ عنوان از H1 تا H6 در سایت ها استفاده می شود. کاربر پس از ورود به صفحات بخصوص صفحات مقاله، ابتدا به عنوان صفحه یا عناوین بکار رفته در متن صفحه نگاه می کند. بنابراین این عناوین نیز تاثیر زیادی در مدت زمان حضور کاربر در سایت شما خواهد داشت.
گوگل نیز علاقه زیادی به این تگ ها دارند. گوگل با درنظر گرفتن عناوین بکار رفته در صفحه بررسی می کند این عناوین آیا مرتبط به هم و مرتبط به کلمه کلیدی بکار رفته هست. به منظور کسب نتیجه بهتر در استفاده از عناوین بهتر است از عناوین جذاب و واضح استفاده شود. بخصوص استفاده از عدد و علائم نگارشی نیز تاثیرگذار است.

بهینه سازی تصاویر و رسانه های سایت

استفاده از تصاویر بهینه برای سایت، یکی از اصول سئوی on page است. بهینه سازی تصاویر تاثیر مستقیمی بر روی بهینه سازی سرعت سایت داشته و درنهایت سبب ارتقاء رتبه می شود. علاوه بر بهینه سازی حجم و سایز تصویر، نحوه نام گذاری فایل تصویر نیز مهم است که بهتر است از کلمه کلیدی مربوطه استفاده شود. همچنین بکارگیری alt تصاویر یا همان متن جایگزین، یکی دیگر از اصول مهم سئوی تصاویر به شمار می رود. استفاده از تصاویر سئو شده سبب بهبود سئوی صفحه مربوطه می شود.
علاوه بر تصویر، سایر فایل های رسانه ازجمله ویدئو و صوت نیز بر سرعت سایت موثر هستند. حضور فایل های ویدئویی با حجم بالا یا قراردادن آنها در هاست، سبب کندی سرعت سایت می شود. بنابراین بهتر است از سایت های ثانویه به منظور میزبانی این فایل های استفاده شود تا شاهد کندی صفحه در اثر قرارگیری فایل های حجیم ویدئویی نباشیم. بهینه سازی رسانه های تصویری سبب بهبود تجربه کاربری و ارتقاء رتبه سایت می شود.

قیمت خدمات سئو داخلی

قیمت خدمات سئو داخلی بستگی به عوامل مختلفی دارد:

  • وضعیت فعلی سئو داخلی سایت
  • میزان صفحات و محتوای بارگذاری شده در سایت
  • میزان ارورها و مشکلات سایت شما
  • جزئیات درخواست شما از خدمات سئو داخلی

قیمت خدمات سئو صرفا پس از بررسی سایت و مکالمه با شما و آگاهی از جزئیات درخواستتان قابل ارائه است. آیا درخواست آنالیز سئو داخلی سایت خود را دارید، هم اکنون وارد لینک زیر شده و مشاوره دریافت کنید.

فهرست